CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Have A Lovely Day comment graphics

Friday, January 9, 2009

Reject Laki Ini Lepas First Date

Anda berkenalan dengan seorang lelaki yang pada mata anda nampak OK, dan bersetuju keluar untuk temujanji pertama. Tetapi, jika tanda-tanda di bawah sudah terlihat pada ‘first date’, lebih baik anda pertimbangkan semula untuk keluar pada kali ke-2!

1. Dia asyik merenung dada dan punggung anda lebih daripada 10 kali setiap 10 minit.

2. Daripada ceritanya kepada anda, jelas dia kaki joli dan kaki makan angin. Sudahlah begitu, daripada banyak tempat pelancongan dan percutian di dunia, katanya, dia paling suka ke Thailand dan bila dia beritahu yang dia pernah hadapi masalah ketika menjalani ujian darah, anda patut pertimbangkan masak-masak mana tahu dia HIV positif.

3. Dia (lelaki) lebih pendek daripada anda. Masalahnya, dia betul-betul pendek, setinggi celah ketiak anda, dan anda menyedarinya bila semua orang tersenyum-senyum memandang anda berjalan disampingnya.

4. Bila dia beritahu anda, isterinya yang tidak pernah memahaminya, yang tidak pernah menjaga kebajikannya, dan tidak pernah menghargainya sebagai suami, rupa-rupanya si isteri sedang sarat mengandung-anak ke-sembilan. Dan dia rupa-rupanya suami orang, bukan bujang!

5. Bila anda perasan biji matanya macam hendak terjojol keluar bila melihat semua wanita cantik, manis, seksi melepasi meja makan anda berdua.

6. Tangannya miang-miang mahu pegang tangan dan pinggang anda walaupun baru satu jam anda berkenalan dengannya.

7. Bila dia beritahu yang dia sebenarnya, bukannya ada hati dan hendak sangat bertemujanji dengan anda, tetapi buat juga, kerana kasihan, anda yang beria-ria sangat mahu menemuinya.

8. Kawan-kawan anda yang mengenalinya memberitahu, dia menghidapi penyakit kelamin yang kronik.

9. Dia langsung tidak bagi peluang anda bercerita tentang diri anda ataupun tentang famili anda, kerana dia rasa cerita tentang familinya lebih menarik dan lebih penting.

10. Bila anda pesan Coke dan dia memesan Carlsberg.

11. Bila dia cakap gedegang-gedegung macam tin kosong konon bapanya ada bisnes minyak dan datuknya orang paling kaya di Sarawak, tapi bil makan sampai, dia buat tak tahu. Anda juga yang terkorek-korek cari duit dalam tas tangan.

12. Dia beritahu yang hatinya sangat-sangat terluka, dan dia masih lagi bersedih kerana putus cinta dengan gadis yang sedang hamilkan anak luar nikahnya.

13. Dia kata yang dia impikan seorang isteri yang taat setia dan rela menjadi surirumah sepenuh masa.Tetapi daripada apa yang anda faham dia sebenarnya kata dia sedang mencari tukang masak, tukang cuci, tukang kemas, tukang gosok, tukang picit, tukang sental, pendek kata semuanya tukangla dan katanya lagi-dia juga sedang cari kilang buat anak.

0 kiss Me: