CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Have A Lovely Day comment graphics

Wednesday, January 28, 2009

My Giler Day

hmmm.. hari nie x ley tdow... uwaaaaaaaa.. apsal haa.... aku mgs2 ngan miyul.... then aku ckp aku nk tdo... tp xtdow2... then msg lg ngan dia kjp.. then ckp nk tdo.. tp x tdo2 gak... then msg ngan db..... ckp psl hi-tea kitorang... huhuu...

HI- TEA...

Pkol : 12 -4 pm
Tmpt : Safron Brasserie, Hotel Ancasa, KL
Bayaran : RM 12 seorang

bnde hi-tea nie dboyz dh rancang lme dh.. cuma asyik bertangguh ajer.. kalau x silap aku dh 2 kali tangguh.. x tau la pesal apew... DBOYZ.. tolong jawab ekkk.. huhuhu.. aku sebagai kawan... aku sokong je la event2 kwn2 aku kalau aku ade masa lapang n berduit.. huhu. kalau x de.. kim salam la eik.... mne mungkin org nk berjalan tnpa duet... gilor stress nnt weihh.. adeh..

ari nie aku ase aku giler kot......... aku ade kol unkel aku nie.. ye la.. dok syok ym ngah dia... skali sbb aku tbe2 sesak nafas.. so ingt nk g kedai blkg kjp.. beli coklat n mkn ubt... tp.. bila kedai tuh tutop.... x kesampaian la hajat dihati... balik tuh.. kaco ler dia balik.. byk kali. dia x respons...... ingtkn bz... so.. sbb kedit byk n gatal... aku pon kol la dia... hajat di hati klu dia dh tdo... x mo la kco..

My unkel : ellow ( suara garau)
Baby : ellow....eh u dh tdow eikk?
My unkel : aah... terlelap... sowi keyhh...
Baby : its ok.....gi la tdo
My unkel : td u kuar eik.. g mne?
Baby : yup... wanna buy coklats...
My unkel : ok..
Baby : hmmm nevermind... gi la tdo.. I love u (spontaneous)
My unkel : (surprised) haaa.....
Baby : erkk.. u tdo.. good nite sweet dreams... muuahhh (spontaneous)
My unkel : hey.. u don make me dream of tuttt
Baby : hahah... wut ever it is.. i still ur niece.. but sori.. i donno wut happen .. i just gilo... x tau wat i said...

waaa.. 2 kali aku merepek ngan unkel aku (for u guyz info... siapa unkel nie... biar lah rahsia.. bior sape pon yang ade kat fikiran korunk aku akan tetap menafikan).... adehh.. penyakit betol la malam nie.... sumer jd x kena.. wahaahaha..

hmmmmmm td borak ngan mirul.... kat ym... mcm2 la dok merepek.. wakakkaka.. sah aku byk makan kerepek. tu yg sdp sgt aku merepek.. huhuhuhu

0 kiss Me: