CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Have A Lovely Day comment graphics

Monday, January 12, 2009

Outing Yang MengGILERkan( 10 & 11.01.09)

hurmmmm... memang giler outing kali nie... dgn tdoq x ckup... dengan plan x betol.. adeh... si ain putri ler punya sifu.... giler dia polak berjangkit kat aku... huhuhuhu... mula2 dia ckp nk g mne ntah... luper... than nk g melaka... pastu ckp nk overnite kat melaka.... x jadi... dia nak balik hari polak... mne2 la... kebetulan aku ade mmber yang free ujung minggu.. so discuss ngan dia.. n dia ckp ok...

10.11.09 ( HAri Sabtu),

pagi gak ler aku bangun..... dlm pkol 9.... then kejut si ain putri.. punya la payah dak tuh nak angkat tepon... bengang ajer aku.... then kejut hemo-hemo... ye la.. dia teman aku on9 malam tuh.. skali dia tdoq kat cc.....aku kol xmo angkat.....aku pon tertido skalik... jd nk kejutkn dia suh tdoq kat umah.... pas tuh kol shazrul (my unkel).. suh dia bgun n take brekfas n mam obat....

on9 jer....tengok si ain tuh dh bgun.... then paksa dia suh mandi... dia ley layan chat polak.. adesss.. biorkn je la dia... heheeheh... pastu ckp ngan dia... dh gerak gtau... aku bkn x mo ciap awl2... mslhnya... ain putri nie gerak lambat.. dia sukew sgt lmbt2... aku pon x tau pesal dia sukew lambat.. dah ar aku jenis x pndai nk tunggu org... naseb badan ar...

aku sempat lagi layan ym dulu..... then jemur baju...wakakakaa.... ble sumer dh setel... gerak g ktm... tgk2.. si ain x smpai2 lg... aku lepaskn aje 1 tren... then nek 1 tren sme ngan dia...g seremban.. then trus g beli tiket... dpt lak tiket pkol 1.30... bantai kn je la... sampai kat alor gajah aku contact kwn aku tuh suh amik kat melaka sentral... huhuhu.. sempat gak beli cekak baru... ye la cekak aku ade org tuh sukew... smpai namo pulang2....ngeeee...

..:: JADI CIKGU ::..


kat melaka... hurmmm... kitorang ronda2.. g jenjalan... pusing2... benti kat mahkota parade.... sempat la gi cuci mata.. tgk baju... tp x beli pon.. byk pusing... huhuhu... teringat 1 February... "Unkel mao kawen.." wakaakkaa.. ingt nk cari baju kebaya nyonya.... tp... nk sedondon ngan unkel.. wakakakkaak... hurmm.. then g umah sdara si ain.... ain ler nk g umh sdara dia... ntah npe.. aku ikut ajer....so...akak sdara si ain nie jaga 6 orang anak yatim piatu.. comeyl2 dak nieyh... mse kitorang smpai.. akak sdra ain, kak ani ngah ajar budak buat homework, sorang ngah lipat baju... sorang lg ngah gosok baju.. dak kecik dh diajar gosok baju...

kitorang dijamu nasi minyak... nie yang teringat kat unkel..... da mkn nasi minyak.. kitorang dok la kaco adik yg ngah gosok baju... then.. kitorang tolong adik tuh buat kje skolah.. si ain ler... nk sgt jd cikgu... jd cikgu bahasa inggeris... huhuhuhu.... tiba2 aku menjadi cikgu no dua... hehehehe... skali kak ani tnye dak2 tuh.. ade x bnde or homework yg x paham.. tbe2 ade sorang nyahut.. ade... dia bawak kuar homework matematik... aku ajar ler... dh aku free... hehehe.. aku ajar je.. tunjuk 2 contoh... skali dia ley buat..sumer dia buat sendirik.. hahahah

pas maghrib kitorang balik ler... hmmm... kwn kitorang nk ke batu pahat.. so dia anta smpai seremban.. huhu.. then g klang... kitorang smpai kat jusco bukit tinggi, klang..... dlm pkol 12.... huhuh.. sje je nk kaco hemo2... tunggu hemo2 abes kje.. then buat kje giler ngan ain... merepek n memekak..... tgh2 dok lepak kat mamak.... pijat lak join in..... aku no hal...kebetulan pijat jenis ley in pala giler aku.... ape lg.. kedai mamak tuh mcm ana yg punya.. dok lepak. skali jaclyn victor dtg... g tnds then kuar.... wakakaka.. dtg tok toilet ajer...

yang geramnye.. malam tuh ku terkena...... mmg besh ar... pijat ler mengong...... n ayat paling power.... "aku tendang dia 2 kali"..... ain tukang gelak ajer.... si hemo2.. dok gelak pastu kdg2 ade gak yang menambah..... pijat lagi ar mengong.... gelak2.... pastu tmbh2 citer2 palsu psl kejadian yg aku citer tuh... sah.. bisinggg jer... then lepak lepak luar.... dok tmbh citer..pasal moto lak... haaa kali ni kne gelak lg... pasal kaki x sampai.. ades.. mencikk toll..

then lepak kat cc.... yeeeeaahh.. dpt on9 kc.... im lovin it... 1 cc.... skali ngan ain, pijat masok kc.. hemo2 tamo on9.. skali ntah cam ne... pijat ke ain kne kik.... dgn nick aku skali kne gam.. terkejut punye pasal,..... aku bsing2 kat acid (owner).. skali aku tukar line.. masok kc.. kne sound ngan acid.. wakakkaak.. mne la aku perasan....hemo pon lupa nk suh tukorkn line... adess.. hehehe.. dyra pon tolong explain kn... adesss.. dh tuko line pon kne gam gak.... mengong nye si ain n pijat.. dorang kne kik.. aku gak kne gam... wakakakak.. sabau je la.. hemo kat sblh dok gelak2 jer... then.. sbb dia x ley nk tdo... n geram tgk kitorg agaknye.. dia pon on9 skali....

mse on9 4 org tuh mmg klakar....aku siap menjerit2 lagi kat cc.... marahkn si pijat tuh ler.. adess.. sakit ati aku... then ngorat dak2 kc n room dboyz (www. kampungchat.tk) hhuhuuhu... skali skala on9.. mesti buat giler.. ngehehehehe... yang klakarnye.. aku dh ngantok.. skali aku tgk sebelah hemo ngah sedap chatting.. aku ain ler sampuk kat keyboard si hemo.. dia x ley nk wat pe da... byk kali gak ler aku buat bnde giler tuh.. huhuhu... then ade skali tuh aku tuko keyboard ngan hemo2.... tp.. lupa skrin & mouse x tukar.... bayangkanlah.. taip2.. skali tgk skin x nmpk... mmg bahan gelak la aku ngan hemo2..

dak2 kc pon pelik ngan kitorang.. huhuhuh... mne x nye.. dorang sebut miss cute je... then aku balas.. tp guna nick hemo2.. hemo pon samew... skali nmpk dia x chat.. aku pulang balik keyboard aku... hehehe... chat je la mcm biasa... ngehehehe.. g toilet kejap... pas g toilet.. si ain lak guna nick aku.. ampesss... aku lak kco je la org on9... huhuh.. penat giler ar on9... huhu.. tp beshh..

then kitorang g bekfas..... huhuhu.. ok lar...then ingt nak balik.. tp aku buat perangai.. nk jalan2.. jalan punya jalan.. ternampak ade tasik.. abes la... kat tasik tuh aku... ain.. n hemo2 puas berposing.. pijat dh balik dulu... huhuhuhuh... mcm2 pose ade... then anto hemo g umah dia... tp x ase nk balik lg... kitorang g jln2 kat jusco... niat cuma nk g toilet.. skali chrge fon la.... then sempat g mkn.. mkn kat kfc.. ngah mkn tu ley lak hemo dtg...bg henpon.. huhuhu.. kitorang mkn je ngan tak bersalah... huhuh..

pastuh kitorang g klang.. beli tiket ke bandar tasik selatan... wanchai nk jmpe si ain.. aku teman ajer.. dh smpai tuh kitorang kol wanchai... tp sebab fon aku n ain dua2 dh mati... hahaha.... wanchai suh tunggu K... tunggu lar... smpai k smpai.. aku n ain lak tetiba jer dtg sewel.. ckp cam style dak2... hamik.. sengau sumer kuar.. wakakakaka.. then kitorang g mid valley... g mkn n jenjalan..

ari nie nmpk ar [k]egilaan si K nie.. huhuhu.. adoii.. kelakaw naw... hmmmm.. time back to kolej... balik kolej jer.... aku bukak ym.. just gtau dorang aku dh slamat smpai kolej.. then aku tdo... huhuhuhu.. mmg penat sgt.. lg2 sbb x thn sejuk nye pasal.. aku demam.. yeahhh.. i lovin it

3 kiss Me:

Anonymous said...

kua xajak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
blah la woiiiiiiiiiiiiiiii
pe ar woiiiiiiiiiiiiiiiiiii

hemo said...

huh.. hahahahaha.. sape soh datang klang.. kan dah demam.. padan muko... hik3..

Baby said...

woii.. bkn salah aku woii.. ko marah si ain tuh woiii.. adeh la woiii...

ske la hemo... org demam...huhh