CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 1, 2008

Ratu Dangdut

huhhh...... ades..... bru dpt nk upload video ni... slama ni punya la ssh baby nk upload..... hummm... ekcelli ade org yg suggest suh baby upload video nie..... pape pon..korang tgk dlu ekk... nnt baby citer...



hmmm...video ni....walaupon cuma lagu yang biasa didendangkan di radio oleh Kumpulan Matta Band bertajuk Ketahuan... dimana di dalam video ini dinyanyikan oleh pelakon dan penyanyi Erry Putra..... korang perasan x dalam video ni ade perempuan yang pakai blouse kaler putih... comeyl kn dia??? dan kalau korang perasan lagi..erry putra ade panggil dia Ratu dangdut..... Siapakah dia yang sebenarnya???? meh baby citer....

baby pon ade masok dalam video tuh..... baby lah perempuan yang berbaju putih berseluar itam yang sebok bergelek di pentas tersebut... wakakaka.... adesss... hmmm..x sangka nama yang digelar2 semasa sekolah rendah dulu disebut kembali... welll.....untuk pegetahuan korang semua.. baby dlu masa kecil minat ngan amelina...so... rajin la jugak buat koleksi lagu n tape dia... belajar berdelek dari dia dan mas idayu.... tp tu kesah mse amelina masih top lar... skrg ni dh lari tempo wess...

masa sekolah rendah...slalu gak bergelek...tp dengan kawan2 ajer.... segan la sebenarnya... tp bila dh besar.. dh x malu ...wakakaka... pernah la perform tarian dangdut kat sekolah dulu... jangan jles akak2......hehehe... then dh besar ni... dh tukar aliran dance... baby more to tradisional and modern..dangdut x pnh lagi bawak ke pentas... takat menari suka2 ade lar.. anyway thanx for the teacher.. disebabkan dia baby x jd malu sgt bila perform.....

selain daripada bergelek di majlis kat acara ni ( konsert senandung budaya- Kepong)..... baby juga pernah bergelek di Jom heboh Bukit Jalil (2008)... dlm satu acara bersama peminat di booth Women @ TV3... wakakaka... mse tuh mmg lawak la jugak... sbb dalam ramai2 perempuan tuh..Ifa Raziah tarik suh naik pentas.... so... kat atas pentas tuh ade few peminat artis2.... n sekor laki sesat ( Erry Putra).... disebabkan nak nampak sporting..menarilah daku di situ dimana muzik lagu goyang inul di dendangkan... selepas itu, erry bawak baby ke booth Berita Harian.. kat sana perform juga.... kne bantai menari bersama peminat ( abg yg jge booth berita harian la g tolak smpai ke pentas) kne lekat kat sne...abesss.... menari + menyanyi lagi...dun maraaa....ahaksz.. masih di jom heboh bukit jalil jugak... di booth maxis... daku bergelek lagi..... waaahhh...menang wessss..wakakakakak.... lagu ape ekk..lagu amelina...tp lupa tjuk dia...

Hmm....baby kah ratu dangdut??? layakkah akue???...


5 kiss Me:

~Ap@i~ said...

bajet memalu lak da dpt mic...
hahahahhahahaha

P. A Baby said...

xde nye aku nak malu...
cma pnh tgk aku buat giler....
mse kat jom heboh tue dia ade...

Suri said...

hahaha baby...
thank to who record this video:P

P. A Baby said...

banyak la hang punya thanx...
muka den separuh je...
mse ade ngan erry pon x nmpk muka den..
ammpeessss

amirah said...

x maluneyr mianh nih..ekekeke
minah pkai tudun tuh pandang ko semacam je..wakakkakakaa.ampoon2