CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Have A Lovely Day comment graphics

Wednesday, December 10, 2008

8 Tips Seks Lebih Hangat

cara-cara membuatkan kehidupan seks anda lebih menggairahkan.

1) Komunikasi. Belajarlah untuk berkomunikasi dengan lembut dan sopan terhadap pasangan anda. Lupakan segala masalah atau selesaikan segala masalah dengan baik terhadap pasangan anda.

2) Belajarlah untuk berfikiran terbuka mengenai persoalan seksual yang anda alami, baik ketika di ranjang atau ketika ada di tempat lain.

3) Elakkan berbual mengenai perkara yang tidak disenangi pasangan anda. Berbuallah mengenai sesuatu yang disukai atau menghiburkan pasangan anda. Ini akan membuatkan pasangan anda berasa lebih dekat kepada anda secara fizikal dan mental.

4) Berbual mengenai apa yang anda dan pasangan anda mahu lakukan ketika "bersama". Berfikitan terbuka amat digalakkan.

5) Cuba jangan terlampau memfokuskan untuk mencapai klimaks ketika mengadakan hubungan seks bersama pasangan anda. Ini dapat menambah masa "permainan" anda supaya masing-masing lebih terhibur.

6) Banyakkan bertentang mata dengan pasangan anda, terutamanya ketika mencapai klimaks. Ini meningkatkan keintiman dan suasana romantik "permainan" anda.

7) Mulakan "permainan" anda dengan bercumbu dengan pasangan anda. Jangan terlalu rakus. Lakukan perlahan-lahan dan ditambah dengan sentuhan-sentuhan mesra.

8) Hargai pasangan anda!

0 kiss Me: