CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Have A Lovely Day comment graphics

Thursday, November 20, 2008

Vagetoz-Kehadiranmu

huh....apai n cma ni mmg bawak virus tol la.. aku dh terikut ngan lagu kat blog apai.. (www.apaispider.blogspot.com) huh...lagu indon ane la dorg curik tuh...aku lak dh addict ngan lagu tu....cuma x tau lagu sapa n tjuk lagu tuh...huhuhu..


Ni Lirik dia...hayati la k..

Vagetoz-KehadiranMu

Hadirnya dirimu
berikan suasana baru
kau mampu tenangkan aku
disaat risau dalam hatiku

lembutnya sikapmu
meluluhkan hati ini
terbuai aku terlena
oleh dirimu (2x)

CHORUS :
jantung pun bergetar
saat engkau ada didekatku
mungkinkah diriku telah jatuh cinta pada dirimu
ohh..terpisah diriku
mencoba untuk melupakanmu
namun ku tak bisa kau kan slalu ada dalam hatiku

dan biarkan semua
mengalir apa adanya
ku yakin kau pun fahami
perasaanku (2x)

chorus (2x)



1 kiss Me:

~Ap@i~ said...

erk...
oi.. tiru.... ish3x...
da dua org tiru lagu yg apai mnat.
ish3... tukar lagu lain lak arh.. hurmmm