CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Have A Lovely Day comment graphics

Thursday, November 27, 2008

My Birthday (2008)


MY BESDAY CAKE ( choclate indulgence)

tanggal 26 november 1989 aku dilahirkan...hmm...thun ni (2008) genap umo aku 19 tahun...hmm..tua ke? remaja ka?? nth la..korunk pikir la sendiri... tp bagi aku.... usia mematangkan seseorang. betulkan??

kali nie berbeza dengan tahun2 sebelumnya...kerana thun lepas aku x sempat nk sambut besday( family pegi singapore).. kali ni agak meriah and surprise... walaupon aku dh jangka benda2 ni akan berlaku...tapi..aku x sangka begitu meriah...wahahaha... i like it....thanx dear..

malam 26 november tuh...aku mmg dh sedia tuk on ym dan on kampungchat.com ( tempat aku chattin).. x sangka ramai jugak yang in masa tuh.... nk dekat pukol 12 malam...aku ade join conferense(cf) kat ym...dlm tuh de ramai gak budak2 kc...contohnya...ade beskal, iqa, sarah, dodol, nice, tasha, dan ramai lagi.....x kurang jugak yang wish in ym.... ade yg wish dr fon seperti sarah, nur_kasih, aisyah, aminah, amalia, nawal, dan ramai lagi... ade jugak yang wish kat karpet kc...yang cf lak x yh citer...bpe byk kali si beskal n gang nyanyi lagu eppy besday.. so sweet....gempax giLer...and i love it.... thanx u so much kwn2...akan ku kenang semuanya....

hmm..pas wish2...n chat2..aku gayut la ngan nice( abg syg aku)...wakaka. borak ngan dia smpai pkol 3 lebih...saja temankan dia...lgpon dia kje pkol 4 pagi... huhuuhu....mse dia g kje...aku sdp la membuta....penat wess... skali pkol 8 lebih dia kol balik...huwaa...terganggu tdo ku....abg nice ni kaco mimpi besh lak... adoi.... tp x pe la..nk buat mcm ne kn....terima je lar.....

hmmmpsl cake lak..mse tuh dh pkol 6 lebih....mmg biasa family kitorang akn beli cake utk celebrate...so..ayh aku suh la beli cake....actually dia nk beli..tp sbb aku dh rembat keta dia amik adik aku..so.dia jd malas nk kuar...so.he just ask me to drive....( akhirnya dia mempercayai anak dia blh drive ).... mse bincang psl cake.... my dad nk cake from secret recipe...hmm..klu kat secret recipe..just cake coklat indulgence je yg aku suka.. actually aku ingt nk beli cake biasa..coz teringin nk makan mocha walnut..sdp wess...tp dh kne tetap secret recipe..so..amek je lar..
ni de pics cakes...tgk la..


SECRET RECIPE - pilihan keluarga saya...



sebelum di potong ( cowi x de tulisan...sbb besday girl malu nk tunjuk umo)


pas kne potong...( sdpkn nmpk..)

3 kiss Me:

Anonymous said...

wesss..
nak sket kek 2..
ade ag x??

Baby said...

ade lagi wes....
mau ka??

SaYraH WonDerLanD said...

wei sodap siot kek ni..
hahahaha