CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 9, 2009

To kristal_ayu98

hmm.. aku kena serang kat sini... wahahahhaa... tak tau ke ni tempat aku... ske ati aku la na letak pic sape... nak letak pic aku ke.. pic ko ke.. pic spe2.. ske ati aku la.. blog aku...

aku bajet bagus??? sah budak tuh mereng... tanye la kawan2 yang rapat ngan aku.. aku ni bukan jenis nak tunjuk aku bagus la sengal.. sbab aku tau dlm dunia ni mne de org sempurna.. takde ciptaan yang sempurna.... semua org buat salah.. masin2 ade khilaf masing2..

ko sound2 aku... mcm ko bgus sangat.. nk kutuk2 aku cam ko lawa sangat.. woii.. takat muka lawa.. perangai macam taik.. baik tak payah nk kecoh la sengal... x payah nak berlagak bagus kalau ko mm dh x bgus.. ada paham???

0 kiss Me: