CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 16, 2009

Cinta Cyber

AMARAN !!!
cerita ini tiada kaitan dengan yang idop atau yang telah meninggal..
cerita ini dikarang dan di garap untuk tujuan ilmu dan luahan hati semata-mata..
bukan untuk perli... atau buruk-burukkan...
cuma sekadar cerita-ceriti hiburan..

ayu.... gadis manja. sosial...
dibesarkan di bandar.... cantik... body pun menarik

ramai kawan... penampilannye menarik... jadi x pelik ramai yang gilakan dia.
ramai lelaki berlumba2 lumba untuk meraih perhatiannya..
kaya.. kacak.. bergaya... jangan cakap la... memang ramai..
belom campur yang terkureng sana sini...
(opss... jgn terasa oke..)

ayu ade teman lelaki...
dia sayang sangat teman lelakinye tersebut..

ayu ni orangnye setia dalam perhubungannya
namun.... dia belum pernah bertemu dengan lelaki tersebut..
biasanye mereka berhubungan melalui teknology
telefon.... sms.... im...
mereka mempunyai banyak masa untuk itu..
tapi... tidak untuk bertemu...


ayu pernah menyuarakan hasrat untuk bertemu..
namun... 1001 alasan diberikan oleh bfnye..
balik kampung la... sakit la... gado la.. itu ini...
ayu hanya mampu menurut sahaja..

kawan- kawan ayu selalu cerita tentang kacaknye pakwe masing2....

sikap sporting dan caring mereka.... pakwe masing2 rajin membawa mereka keluar....dating la.. tgk wayang la.. ala2 style orang bercinta... huhuh..
ayu pula... hanya mampu memekakkan telinga..
mana taknye... dia sendiri belom pernah berjumpa dengan teman lelakinya..
kawan-kawan selalu nasihatkan ayu mengenai keburukan cinta siber...
namun perasaan sayang yang kuat membuatkan ayu mengendahkan nasihat kawan-kawannye


Persoalan Baby

kenapa bf dia x mau berjumpa?
patut ke percaya pada cinta cyber..

# pada pendapat korang.... ape yang patut ayu lakukan.??

(leave the comment plis)





Jika anda berminat mengenai entri ini..
Sila tinggalkan pendapat anda
Sekian Terima Kasih

6 kiss Me:

Fadhlina Budiman said...

mmg bf tu hanya nak main2 jer..takpun hubby orang..sape tau kan kan kan

sha89 said...

hoo...ni mcm kes srius je hehe...

tp btul la miss...cinta cyber kna extra hati2 drpd cinta kat dunia real...

pada ayu...jgn terlalu brharap...mne tau bf die ade mslh/sbb yg buatkn die xleh jmpe...

ayu pkir la elok2 ek~

:)

amirah shokri said...

majoriti cinta cyber bkn btol pon..tp kalo yg da jumpe tu btol la kot..tak tau la..

pade ayu mintak je cerai..hehe

baSIkaL_iDamaN said...

alaaaa
ntah2 bf ayu malu nak jumpe ayu kowt..
ye la..ayu kan lawa..
mane padan ngan bf dier (xlawa kowt)
tekaan sahaja :)

add me qamaruluramaq said...

hey id follow u.. :-)

Baby said...

hurmm... betol tu... ssh nk percaya dengan pasangan dari dunia siber ni... lagi2 yang selalu mengelak tuk jumpa.... macam ade bende yang x betol je dia buat belakang kite.