CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 13, 2009

CockSucker???? Lawak Nyerrrr

hahahaha.. giler betol la bebudak nie... wahahahhahaha.... baby dh sedap tdo semalam... memang x sedar ape la.. sebab melayan pening pala yang agak keterlaluan nie.. surely yess.. sebab pala pening gegilerrr... then malam tuh tersedar... dapat msg ym dr shima.... then baby nk gelak kuat2... ni dh bangun balik pon memang la nak gelak kuat2..

walaupon lu memang sial la sundal cocksucker - 0102592630




wakakakaka... lawak seyhh.. aduhaaaaaiii...... nak gelak pon ade.. nie pon dah gelak terguling2 dah nie.. dalam hati pikir sape la pedajal budak nie... mesi budak bodo2 yang anta msg tuh... huhuhu... aku memang x tahan nk gelak.. sial tuh tang mana... bukan budak yang cakap tuh ke sial?? wakakaka adoiii suwey budak yang anto msg tuh 1 minggu.. wakakakakakakaka... adeeehhh..

yang x ley blah cocksucker... cock spe lak yang kne suck??? aduhaii.. memang lawak gegiler laaaa.... cma, lepak ngan aku, x aku eda... kitorang mne ade cock... sock banyak la.. adeh la woii... pakwe cma??? x mungkin.. aku kenal dorang... huhuhu.. detink pon gi makan.... kadang2 keluar beramai-ramai....takkan la nak buat.... bodo namanya tuh..



woiii... mangkok hanyun tak reti basuh..... tak payah ler nk anto meseg macam tuh lagik.. jadi bahan gelak kitorang dowhh.. agak malu gak ar korunk tuh.. sedey gegiler ar aku tengok korunk jadi balaci mana nth nk abeskan kedit semata nak buat kitorang gelak kuat2 dow... adehh.. apa2 pon timekasih ekk sebab bagi meseg lawak tuh.. dan terima kasih sebab jadi badut kitorang.. wakakakkaa...

p/s : apsal citer pasal shima aje kuar??? mne citer aku.. aku nak pemes gak.. huhuhu

1 kiss Me:

~Ap@i~ said...

neoneoneo~

g mkn pn kne suck cock ke?
aku jek yg sap kok de la..
tu pn malboro.. hahaha

adeh..

ape2 jek la dirog ni.
x knal cma, sebok canang sna sni.
aku yg bf dia ni pn xde la rsa si cma jahat sgt pn. adeh.. korg ni.

da bodo jgn ler tnjuk sgt.. malu mak bapak korg.. adeh.. sian...