CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Have A Lovely Day comment graphics

Wednesday, December 10, 2008

Persetubuhan Cara Islam

Hampir sebahagian besar organ-organ manusia mempunyai deria rasa yang amat sensitif bagi lelaki dan wanita untuk menaikan nafsu syahwat masing-masing seperti gesel-geseran badan, raba dibahagian paha, punggung, buah dada, puting susu, leher, telinga, kening, kaki, betis dan hampir seluruh tempat-tempat lain dibadan.

Bila dua insan lelaki dan wanita bersentuhan, maka secara spontan, mengikut fitrah alam semulajadi, makan keghairahan segera akan timbul.

Bila kemuncak keghairahan, dimana zakar telah tegang sepenuhnya dan si wanita telah bersedia dengan keghairahannya dan setelah dipersetujui makan zakar dimasukkan ke dalam faraj secara pelahan-lahan dan cermat agar tidak menimbulkan kesakitan pada
wanita.

Sekiranya faraj wanita kekeringan, maka gunakan sedikit air liur, disapu pada kepala zakar dan dimasukkan pelahan-lahan dan sopan. Jika persetubuhan memuncak, dinding-dinding otot-otot faraj dan rahim wanita akan berkembang dan mengucup sewaktu zakar berada didalam faraj.

Sebaik mungkin sewaktu melakukan hubungan seksual, pihak suami harus menarik dan menusuk zakar berulang-ulang kali sehingga si-isteri merasa puas dalam persetubuhan. Pastikan juga geseran zakar anda sewaktu tarik masuk zakar itu harus terkena pada klitoris. Ini akan memberi keghairahan yang memuncak dipihak wanita.

Jika anda tidak gopoh dan tidak gelujoh dalam persetubuhan, anda berdua akan merasakan suatu nikmat persetubuhan yang tidak terhingga yang dianugerahkan oleh Allah swt kepada ummatnya.

Ingat ! Persetubuhan yang gopoh-gapah, gelojoh pasti akan kecewa kerana air mani akan cepat terpancut - pramasa. Ia akan mengecewakan anda dan juga pasangan anda. Tidak mustahil keretakan rumah-tangga juga disebabkan oleh tidak puasnya seks
diatas ranjang.

Hubungan Seksual

Dalam kajian kami selama 25 tahun ( 1975 - 2001 ) kami dapati ramai dikalangan suami isteri, boleh dikatakan tidak pandai berasmara atau lebih tepat dikatakan ‘Jahil Seks’. Antaranya ialah:

Kesalahan dipihak Lelaki - Suami

· Bersetubuh bukan pada waktu subur

· Suami terlampau cepat pancut airmani /pramasa

· Suami terlampau gelujoh ( gopoh-papah)

· Kurang Bersetubuh ( Malas )

· Melakukan teknik persetubuhan yang salah

· Berputus Asa

Kesalahan di pihak Wanita - Isteri

· Pasif - Malas buat seks

· Frigiditi - Kurang Nafsu Seks

· Tidak ada mood

· Tidak pandai menggoda suami

· Asyik bertengkar dengan suami (nafsu akan padam)

· Faraj / vagina tidak bersih, berbau ( hilang nafsu seks suami)

· Terlampau banyak keputihan atau cairan

· Faraj longgar dan tidak sedap ( tidak ada cengkaman)

0 kiss Me: